مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-14سياسي

فارس من| برداشت سنگ از قله «برافتو» کنگان متوقف شد


هرگونه برداشتی از قله برافتو و مسیر دره سفید تا اعلام نظریه کارشناسی متوقف می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرستان کنگان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در بخش فارس من با عنوان کوه های کنگان برای توسعه اسکله در حال تخریب است خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس شدند و عنوان کردند مدتی است که کوه های شهر کنگان از جمله قله برافتو و تنگ سیله که مقصد گردشگران و یک طبیعت بکر است متاسفانه در دست تخریب قرار دارد و در حال استخراج سنگ از آن هستند که برای توسعه اسکله کنگان استفاده شود.

سید علی پاک نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هر گونه برداشتی از دره سفید و مسیر قله برافتو غیرقانونی و تا اعلام نظریه کارشناسی متوقف می باشد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این مورد، سریعا به فرمانداری اطلاع دهید تا سریعا با متخلفین برخورد کنیم.

وی در مورد عکس های منتشر شده از ماشین های سنگین حامل سنگ گفت: به دلیل بارش باران در پایین دره، سنگ ها مانع از عبور سیلاب می شدند و بخاطر جلوگیری از طغیان احتمالی آب و شدت گرفتن سیلاب سنگ ها را جابه جا کردند.

پاک نژاد از تمامی شهروندان شهرستان کنگان بخاطر حساسیت نسبت به سیل و حق قانونی مردم شریف کنگان برای پیگیری های زیاد تشکر کرد و گفت: مجموعه فرمانداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برداشت سنگ از قله «برافتو» کنگان متوقف شد

فارس من| برداشت سنگ از قله «برافتو» کنگان متوقف شد